onsdag 16. september 2009

~ Layot med ark fra Storyteller ~



























Har laget en LO hvor jeg har brukt ett av de nye og lekre arkene fra Storyteller - sort med sort fløyelsmønster ♥

Bakgrunnen er hvit bazzill dotted swiss som jeg har limt bildet på.
Etter det sydde jeg noen runder rundt med sort tråd for å rammen inn bildet.
Jeg klippet ut blomster og blader fra mønsterarket som jeg brukte som pynt, og noen av blomstene festet jeg på 3D-puter for å få en opphøyet effekt.
De små sorte bokstavene jeg har brukt er tiny alpha fra Making Memories.
Til slutt festet jeg noen rosa bling rund omkring for å pynte littegranne.


Materialliste:
-BAZT10-1047D 12x12 Salt- Dotted Swiss, 25 pk
-ST-001135 Håndlaget papir, svart med fløyelsblomster
-ST-000640 Bling, rund 5mm rosa
-MM30321 Sticker Tiny Alpha White Black





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar