torsdag 24. september 2009

~ Guttebabypose ~

Her kommer en liten gavepose jeg laget, til en liten guttebaby...
Har tatt utgangspunkt i en "vanlig" gråpapirpose hvir jeg har limt på ett felt med Bazzill swissed dots - som jeg har sydd rader med rettsøm på (og ja, det er meningen at trådene bare skal være sånn - *lol*).
Oppå der har jeg festet en sirkel som jeg har stanset ut med Spellbinders, sammen med litt krepp-papir fra Melissa Frances før jeg har limt på en Spellbinders-sirkeli igjen...
På toppen har jeg limt en krone fra Melissa Frances som jeg har pyntet litt med litt glitterlim fra Ranger i fargen Stardust.

Rundt kanten på posen har jeg limt litt krepp-papir som jeg også har kantet med glitterlim i fargen Star dust..








































Materialliste:

BAZT7-7128D 12x12 Poolside- Dotted Swiss, 25 pk
MF-GN303 Crepe Paper / 4 colors
MF-CX820 His Majesty Applique Set
RAN-SGG20622 Stardust, Stickles Glitter Glue
HAR417-20 twill bånd, 16mm, lys blå
SP-S4-115 Scalloped Circles, lg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar