mandag 11. mai 2009

~ I do - I do - I do - I do - I do - I do ~

Hvem tenker ikke på Abba sin sang som heter nettopp det samme som Making Memories sin nye serie "I DO " - som er en lekker bryllupsserie!!
Her finnes alt fra mønsterark, klistrebokstaver, rubons bokstaver i sølv (lekre!!), blonder, perler, bling, blomster... og alt som skal til for å få ett gjennomført tema med litt eksklusivt preg :) Ta gjerne en titt i nettbutikken under nyheter fra Making Memories, der finner du alt.

Her har jeg pyntet en hjerteformet sjokoladeeske, noe som jeg syns passet så godt til temaet bryllup.
Har klippet ut store hjerter etter mal fra sjokoladeesken, og rundt det øverste hjertet har jeg sydd fast blonder. Har stanset ut en stor sirkel i samme mønsterpapir, som jeg har sydd fast samme blonden til. Rundt kantene har jeg hatt glitterlim i sølv, det samme på de små rosene. Blomster, perler og bling er med på å understreke temaet, sammen med Tyll!! Skikkelig bryllupsfølelse her!!
Teksten er stemplet med ett stempel fra Melissa Frances.

Trykk gjerne på bildene for å få dem større :)
Materialliste finnes under bildene.







































Jeg har jeg brukt:

MM31776 12x12 Pearl Swirl I Do
MM31244 Blossoms Combo I Do
MM31245 Pearl Brads I Do
MM31249 Die-Cuts Glitter I Do
PRI517311 Say it in crystals, swirl, Black
PRISA-35 mini rose, Lavender
RAN-SGG01911 Silver , Stickles Glitter Glue
BAZ303141 3" Tulle: Bazzill White
MF-ME19 Melissa Frances clearstamps

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar