mandag 4. mai 2009

Bordkort med Spellbinders

Har dekket til konfirmasjon til gutt, og brettet serviettene til små slips.
Bordkortene laget jeg som noen små slipsnåler, og festet til små klesklyper som jeg
festet til "slipset"
Jeg begynte med å stanse ut fra spellbinders small deckled mega rectangles i hvit bazzill, som jeg også embosset kantene på med Wizardmaskinen - som ble flaten som jeg skrev navnet på.
Så stanset jeg ut i lilla bazzill med spellbinders large deckled mega rectangles. Jeg limte så denne under den hvite - så jeg fikk to lag med kartong.
Limte en halvperle i lilla og bandt ett lilla bånd på enden for å dekke klesklypen litt.

Har brukt
BAZT6-699E 12x12 Plum Pudding- Dotted Swiss
BAZT10-1044 12x12 Coconut Swirl Smoothie
SP-S5-014 Small Deckled Mega Rectangles
SP-S5-015 Large Deckled Mega Rectangles

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar