søndag 22. november 2009

~ Fyrstikkeske pyntet med papirer fra Papirdesign ~

Her har jeg pyntet en fyrstikkeske med papirer fra Papirdesign.
Her har jeg brukt Julehilsen 1 som basispapir, og klippet ut kristtorn fra Julefryd 1 som jeg har brukt glitterlim i fargen Lime Green og distress glitterlim i fargen Fired Brick på bærene. Den er ikke glitrende, så den passer fint til å bruke den oppå kristtornbærene.
Rundt kanten har jeg brukt glitterlim i fargen Platinum















Fyrstikkeskene har to sider, og jeg har pyntet i to forskjellige uttrykk på de forskjellige sidene...

















Her har jeg brukt samme grunnpapiret som på første siden; Julehilsen 1 og har pyntet med engler som jeg har klippet ut fra Karens jul 1. Jeg har også brukt julestemplel fra Papirdesign, blonder, blingswirler fra Prima og naturfarget hamptråd



Materialliste:
PD090323 julehilsen 1
PD090334 julefryd 1
PD090337 Karens jul 1
RAN-SGG01829 Lime Green, Stickles Glitter Glue
RAN-TDS24989 Fired Brick, Distress Stickles
RAN-SGG09696 Platinum, Stickles Glitter Glue
HAR149-08 Blonder
HAR240-01 Jute tau, naturhvit




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar