torsdag 9. april 2009

~ Påskegodsaker ~


Har laget noen poser med påskegodis til mine kjekke kollegaer.
Har lagt fire påskesjokolader oppi hver sin plastkonvolutt.
Jeg trykket så ut hver sin topp til konvolutten med Spellbinders Large Scalloped Octagons, og her brukte jeg forskjellige ark fra 6x6" papirblokken fra Making Memories Flower Patch.
Rundt kanten hadde jeg litt glitterlim.
Inni denne toppen til konvolutten tredde jeg en remse med hvit Tyll,
og stiftet så toppen fast i hver ende.
Etterpå klippet jeg ut sommerfugler av ett av arkene(også fra 6x6 papirblokken) og limte dem på toppen. På hver somerfugl påførte jeg litt glitterlim i fargen Star Dust og Platinum.
Til slutt laget jeg de små til-og-fra-lappene som jeg også trykket ut fra Spellbinders.
Her brettet jeg ett ark i to (nok en gang fra 6x6-blokken) og la diesen litt utforbi bretten, sånn at bretten var igjen og kortet ble "dobbelt".
Utenpå her limte jeg på teksten God Påske med Making Memories sin tiny alpha i hvitt.

Eksakt materialliste:
MM31793 6x6 Paper Pad Flower Patch
MM30285 Sticker Tiny Alpha Black white
SP-S4-187 LARGE SCALLOPED OCTAGONS
SP-S4-192 BLOSSOM
RAN-SGG20622 Stardust, Stickles Glitter Glue
RAN-SGG09696 Platinum, Stickles Glitter Glue
BAZ303141 3" Tulle: Bazzill White
CBB3X5 plastkonvolutt, 9,7 x 13,2 cm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar