søndag 8. november 2009

~ Farsdagsgave ~

Har pyntet en eske med melkesjokoladehjerter til far på farsdag, men denne kan selvfølgelig enkelt brukes til andre anledninger også, er bare å ender teksten...

Har pyntet med ark, roser, blader i to størrelser, metallpynt, perlehjerte, halvperler og blomsterbling fra Storyteller. Tyll fra Bazzill, bokstaver fra Making Memories, perleswirl fra Prima og glitterlim og cracklepaint fra Ranger. Se under for fullstendig produktliste.
Legg spesielt merke til de nye bladene fra Storyteller som kommer i fire forskjellige størrelser, geniale til bruk både på kort, LOer og på slike prosjekter som jeg har brukt dem til her.



























Inni:




















Jeg har først grunnet hele esken med Gesso fra Ranger, så limt på ark fra Storyteller som jeg har tilpasset hver side. Under papiret i fronten har jeg limt en magnet fra Basic Grey - som får blir lukking på esken når jeg også limer en magnet under klaffen på toppen.
Etterpå malte jeg alle kanter med hvit cracklepaint, samt kanten rundt sjokoladen (se bilde).
Til toppen klippet jeg ut en runding i det sorte trekantfløyelsarket fra Storyteller, og limte hvit tyll under. Oppå dette limte jeg en "vanlig" liten kakeserviett - og oppå der igjen punchet jeg ut en scallop runding i vanlig hvit kartong. Du kan selvsagt bruke Spellbinders til dette.
Etterpå pyntet jeg med lilla roser (ny farge i sortimentet til Storyteller) i størrelse 14mm, 10mm og roseknopper. Jeg brukte også rund ornament som pynt, som jeg limte ett perlehjerte oppå.
Til slutt pyntet jeg med halvperler og lilla blingblomster fra Storyteller, perleswirl fra Prima og glitterlim fra Ranger. Lilla glitterlim oppå roser og roseknopper, og glitterlim i fargen Star Dust rundt den hvite scalloprundingen og kakeservietten - samt litt rundtomkring på tyllen. Glitterlim i fargen Black Diamond rundt den sorte rundingen.
Klikk gjerne på bildene for å gjøre dem større og mer detaljerte.



Materialliste:
RAN-HSP24941 Gesso
RAN-TDC24521 Picket Fence, Distress Crackle Paint
BAS-MET-359 Small Magnetic snaps
ST-001197 Håndlaget papir, hvit veving
ST-001111 Håndlaget papir, svart med fløyel trekanter
ST-001128 Håndlaget papir, hvit med røde fløyelshjerter
ST-001982 papirblader, 17mm
ST-001999 papirblader, 25mm
ST-002163 10mm rose, lilla
ST-002170 14mm rose, lilla
ST-002187 4mm roseknopp, lilla
ST-000299 Perlehjerter
ST-000619 Bling blomster, lys lilla
ST-000770 Assorterte halvperler, krem
ST-000084 Ornament, flat
PRI529338 SIIP SWIRLS
BAZ303141 3" Tulle: Bazzill White
MM30372 Shimmer Alpha School House, Black
RAN-SGG15123 Black Diamond, Stickles Glitter Glue
RAN-SGG20615 Purple, Stickles Glitter Glue
RAN-SGG20622 Stardust, Stickles Glitter Glue

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar